torsdag 15 augusti 2013

Dag 20 - 121 (ner 9,1 kg totalt)

När dagen är slut har jag fastat i 20 dagar!  ;) Ungefär 18 dagar längre än vad jag trodde att jag skulle klara av... Mår fantastiskt fortfarande. Jag kan verkligen rekommendera detta till alla att testa någon gång. En skithäftig upplevelse. Största problemen jag har är att stå emot frestelen att äta. Jag går och rycker i kylskåpet ibland för att se vad som finns därinne. Mer av en gammal vana antagligen. Om man bortser från att jag känner mig frestad ett par gånger per dag så är det hur enkelt som helst att göra detta. Bonusen är att man mår bättre än man någonsin gjort förut samt att min kropp troligen mår väldigt bra just nu då den får läka och bli hel från all den tid av misshandel som jag hållit på med genom åren.

Snart är jag under 120. Det är ett stort mål för mig. Annars är jag faktiskt lite besviken över att jag inte gått ner mer. Men det kommer antagligen, det är bara att hålla i och köra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar