måndag 29 juli 2013

Dag 3 - 126,6 (ner 3,5 kg totalt)

Ny dag med min Reboot. Det var skönt att vakna i morse då jag kände mig harmonisk och lugn inombords. Det var värre igår. Speciellt på eftermiddgagen och framåt kvällen. Då kände jag mig orolig inombords med viss ångest samt att jag kände mig yr. Jag vet att man kan må så här i början så jag försökta ignorera det så gott det gick.

Kikade på en massa You Tube klipp igår med andra som har gjort denna nystarten. Det ger mig helt klart ännu mer inspiration till att fortsätta. Det gör att man inte känner sig som en Alien när man håller på med det här. För det verkar inte vara många här hemma som håller på med dom här galenskaperna...

Idag är det tredje dagen och denna dagen samt den fjärde skall ju vara dom värsta så jag är helt klart lite orolig för hur det skall gå. Just nu mår jag bra och saknar inte mat speciellt mycket. Jag ser fram emot min första juice som jag ännu inte gjort. Tror det skall bli någonting med Apelsin. Apelsin och morot är ganska gott så det kanske det får bli.

Ner 3,5 kilo hittills. Helt ok tycker jag. Visserligen troligen mest vatten men ändå skönt när man ser att vågen är ens vän för en liten stund...

Snart har jag nått ett av mina första mål som är 5 dagar. Det kommer jag försöka att vara nöjd med om jag inte skulle klara längre. Men jag är inte där ännu. Det är 2 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar