måndag 5 augusti 2013

Dag 10 - 123,2 (ner 6,9 kg totalt)


Fortfarande inga direkta hungerskänslor men igår var en jobbig dag. Först fick jag nackspärr som jag inte haft på över 10 år. Det var lite jobbigt faktiskt, men det börjar gå över lite redan. Sedan fick jag en fruktansvärd ångestattack mixat med att jag mådde dåligti min kropp. Jag vet inte vad det var men jäkligt jobbigt var det. Jag försökte inbilla mig att det var någon sorts avgiftning både mentalt och fysiskt och att det behövde komma ut. Ett tag funderade jag på att lägga av och att jag inte ville mer av detta. Men efter att ha legat ner i en timme eller så så började det gå över och jag kunde koppla av lite mer. 

Idag känns allting bättre igen. Jag är inne på min 10:e dag idag och jag känner mig ganska duktig. Jag tycker det syns lite på min mage också även om det är långt kvar tills jag är nöjd. Sedan är min hud väldigt fräsch, den är slät som en babyhud nästan. Vet inte vad det är som hänt där men någonting där gillar vad jag gör just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar