fredag 9 augusti 2013

Dag 14 - 122 (ner 8,1 kg totalt)

Har inte haft så mycket att rapportera dom senaste dagarna. Jag fortsätter min resa mot hälsa och mindre vikt. Just nu minus 8,1 kilo totalt.

Tyvärr har det varit lite jobbigt delvis. Inte så mycket hungerkänslor utan mer fyisiskt och framförallt mentalt. Svårt att sätta fingret på exakt vad det är mer än att det är jobbigt. Jag blir extremt rastlös och gånger då jag istället gått och ätit för att stilla min oro i kroppen så kan jag nu inte göra det och önskar mig bara bort från allting. Antagligen ligger mina problem med mat och att jag äter för mycket här. Intressant att studera sig själv på det sättet även om det inte är så roligt alla gånger...

Imorgon bitti har jag klarat av två veckor! Jag känner mig ganska stolt över det faktiskt...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar